Black Friday ca la carte: Peste 220.000 de titluri si reduceri pana la 90% la Libris

Sub sloganul Black Friday ca la carte, Libris  a pregatit o zi de reduceri pana la 90% pentru peste 220.000 de titluri. Campania de Black Friday pe Libris se va desfasura timp de 24 de ore, pe 12 noiembrie.

Reducerile vor acoperi atat cartile in limba engleza (pana la 35%), care se bucura de un interes crescut de la an la an, categoria eBooks – unde reducerile vor fi de 20% – dar si bestsellere si noutati din toate categoriile de top: beletristica, dezvoltare personala, dezvoltarea si gestionarea afacerilor, carti de parenting si pentru copii. De asemenea, in campanie sunt incluse si peste 1800 jocuri, care vor beneficia de un discount de pana la 40%.

Ca si in anii trecuti, am inclus in oferta de Black Friday titluri cautate, cum ar fi celebra serie Dune, autori romani si internationali de top, printre care Gabor Mate, Matt Haig, Alex Michaelides, Ioana Chicet Macoveiciuc. Ne asteptam ca interesul cititorilor sa fie crescut, prin urmare am eficientizat procesul de comanda printr-un landing page dedicat campaniei, cu acces rapid la categorii de reduceri, pe categorii de produse, asistenta tehnica non-stop si stocuri pe masura, a precizat Laura Teposu, CEO Libris.

Pregatirile Libris pentru Black Friday au inceput in urma cu cateva luni, astfel incat echipa este pregatita tehnic si logistic pentru ca toate comenzile plasate in cadrul campaniei sa fie livrate in cel mult 3 zile de la confirmarea lor.

Reduceri de 25% de Black Friday la cadourile experienta de la Complice.ro si discounturi la abonamentele pentru cadouri

De Black Friday, Complice.ro, business online de cadouri si recompense experientiale, va oferi reduceri de 25% pentru toate pachetele FlexiBox, ce includ un portofoliu variat de peste 30 de experiente, offline si online. Pachetele de cadouri FlexiBox ofera posibilitatea destinatarului de a-si alege experienta dorita, dintr-o selectie de cadouri experientiale din domenii diferite: zbor cu motodeltaplanul, cu elicopterul sau avionul usor, driving pe circuit de asfalt, macadam sau offroad, masaj in doi sau cina romantica, degustari private de cafea, cocktail masterclass, atelier de cupaje, sesiuni de airyoga, dar si experiente de tip escape rooms online si offline.

Campania de Black Friday desfasurata de Complice.ro va avea loc incepand de vineri, 12 noiembrie pana duminica, 14 noiembrie, ora 23.59.

FlexiBox este un concept care, intr-un an de la lansare, a devenit foarte popular, pentru ca ofera mai multa flexibilitate, iar cel ce ofera un asemenea cadou nu poate da gres, chiar daca nu este sigur care sunt preferintele destinatarului. Clientii pot alege dintr-un portofoliu variat de experiente, online si offline, ce pot fi accesate in decurs de 1 an.

Pe acelasi considerent, am pregatit si reduceri la abonamentele de experiente, un concept lansat recent de Complice.ro. Ne dorim astfel sa oferim cat mai multor clienti posibilitatea de a beneficia de experiente speciale, cu adevarat memorabile, indiferent de ocazie sau de momentul din an, fara a resimti o presiune asupra bugetului, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

In ultimul an, Complice.ro a automatizat procesul de emitere pentru voucherele-cadou, astfel incat poate procesa un numar ridicat de cereri intr-un interval foarte scurt, satisfacand astfel inclusiv solicitarile clientilor care au nevoie de un cadou special rapid, disponibil in doar cateva minute.

Gesturi romantice cu 40% reducere, prin buchetele de la Floria.ro

Floria.ro pregateste pentru Black Friday reduceri de 10% pentru intreg portofoliul de produse – buchete si aranjamente florale – dar si un discount special, de 40% pentru o selectie de buchete de top.
 
Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde in tara, dar si in strainatate, in 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma Floria.ro asigura discretie totala, felicitare cadou gratuita, livrare de luni pana duminica, nationala sau internationala. Livrarea este gratuita in peste 100 de localitati din Romania.

Chiar daca de Black Friday nu florile sunt in prim plan cand se alcatuiesc listele de cumparaturi, in fiecare an am avut comenzi speciale care au fost livrate ulterior. La plasarea comenzii, clientii Floria.ro au posibilitatea sa selecteze data livrarii, iar unii comanda chiar si cu 2 luni in avans. Prin urmare, anul acesta am pregatit reduceri de 40% la mai multe buchete spectaculoase, care in mod obisnuit au preturi cuprinse intre 300 si 500 de lei, a precizat Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Black Friday savuros, pe Obor21.ro: Carne proaspata de la tara, cu pana la 50% reducere
 
Obor21.ro, prima cooperativa taraneasca cu livrare, a pregatit un weekend de reduceri cu ocazia Black Friday. Astfel, intre 12 si 14 noiembrie, Obor21.ro va oferi reduceri intre 10-50% la toate produsele din manzat, oaie si capra, dar si la specialitati.

Astfel, printre produsele cu cele mai mari reduceri se numara bucatile cele mai cautate, cum ar fi T-bone  (-30%), baveta de manzat (-50%) sau muschi de capra (-40%).
 
De Black Friday, ca si in cazul tuturor comenzilor plasate pe Obor21.ro, clientii pot rezerva bucatile de carne preferate, asigurandu-se mentinerea unui flux axat pe sustenabilitate,  eliminarea risipei alimentare si consum local.

Este prima data cand organizam o astfel de campanie de reduceri.  Ne dorim ca si mai multi romani sa descopere conceptul nostru Meatbooking – rezervare inainte de sacrificare. Dincolo de asta, vrem sa incurajam publicul sa testeze carnea de la tara, adusa la oras in conditii de trasabilitate clara, sigure, de secol XXI, cum ne place noua sa spunem, si astfel sa beneficieze atat de un gust autentic, savuros, de o calitate superioara, dar si sa devina sustinatori ai productiei locale si promotori ai unui consum responsabil, ca si noi, a precizat Florian Mateita, fondator Obor21.ro.

Vinerea Neagra, cu un pahar de Feteasca Neagra, de la Tohani Romania
 
Tohani Romania pregateste pentru Black Friday o oferta speciala la vinuri create cu Feteasca Neagra si soiuri complementare, prezentate prin cele mai populare etichete ale producatorului.

Astfel, pe 12 noiembrie, pe canalul online de vanzare al Tohani Romania  – www.tohaniromania.com/shop – vor fi disponibile reduceri de 50% la vinuri, sub forma unor pachete 1+1 gratuit. Sunt incluse in campanie vinurile ce contin soiul vedeta al producatorului – Feteasca Neagra – sub etichetele Mosia de la Tohani, Mosia Special Reserve, respectiv Princiar.

Vor beneficia de oferta 1+1 gratuit si vinurile rose ale etichetelor mentionate, respectiv Mosia de la Tohani, Mosia Special Reserve si Princiar.

De la debutul pandemiei, numarul clientilor care aleg sa achizitioneze vin direct de pe site-ul nostru este intr-o crestere constanta, mai ales ca tot mai multi clienti ne si calca pragul, luand contact direct cu povestea vinului desavarsit pe podgoria Tohani. Prin urmare incercam sa le oferim periodic oferte speciale, iar acest eveniment nu face exceptie, iar cum Feteasca Neagra este printre cele mai apreciate soiuri romanesti, ne asteptam ca de acest Black Friday sa ajunga in tot mai multe case ale romanilor, a precizat Virgil Mandru, CEO Tohani Romania.

Workspace Studio pregateste reduceri pana la 50% la ergonomie. Sute de scaune Herman Miller vor avea preturi cu 30-50% mai mici

Workspace Studio – companie specializata in solutii de amenajare orientate catre ergonomie si partener unic acreditat al Herman Miller in Romania – a pregatit 24 de ore de reduceri de Black Friday. Campania se va desfasura pe 12 noiembrie.

Black Friday 2021 va include cu 50% mai multe produse decat anul trecut, cand Workspace Studio a organizat pentru prima data un eveniment dedicat Black Friday. Preturile scaunelor ergonomice de la Herman Miller vor scadea cu pana la 50%.

Vedetele campaniei din acest an vor fi scaunele Aeron si Embody, varfurile de ergonomie din intrega lume, care vor beneficia de un discount de 30%. Alaturi de acestea, in oferta de Black Friday va fi inclusa si o selectie de modele de scaune ergonomice cu reducere de 50%. De asemenea, oferta va cuprinde cateva sute de scaune Herman Miller desigilate, care au aceeasi garantie market leading, de 12 ani.

Campania de anul trecut a fost foarte bine primita de clientii Workspace, de aceea am decis sa crestem selectia de produse si discounturile. Clientii nostri isi doresc spatii de lucru ergonomice, de o calitate superioara si pentru ei am pregatit o oferta de neratat, aceste reduceri fiind accesibile o singura data pe an, cu ocazia Black Friday. Mai ales in ultimele 18 luni, romanii privesc spatiul de lucru ca pe o investitie in sanatate si in productivitatea lor, prin urmare aloca bugete proportionale, chiar si pentru biroul de acasa. Ne asteptam la o crestere de cel putin 30% fata de editia din 2020, prin urmare am pregatit stocuri mai mari si o capacitate de livrare crescuta, a precizat Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.